سه‌شنبه، خرداد ۰۲، ۱۳۸۵

نحوه نصب babylon pro 6 و رفع اشکال عدم اجرای MSDN

اينهم دو تجربه جالب امروز که شايد خالی از لطف نباشه:
1- برای ترجمه يه سری متون بابيلون 6 رو لازم داشتم که هنوز بهترين ديکشنری عالم حساب می شه. بعد از کرک چند روزی کار کرد ولی با اتصال به سايتش از کار افتاد و مجوزش مثل هربار منقضی شد! بالاخره کشف کردم که راهش اينه که اونو Trial نصب کنم. بعد ببندمش ، از حافظه که افتاد بيرون کرک رو روش اجرا کنم. بعد بيارمش بالا و ديکشنری هاشو نصب کنم. دست آخر هم همه چی که صحيح و سالم بود دوباره ببندمش. برم دايرکتوريش رو پيدا کنم و کل مسير رو با فايلهاش read only کنم. دست آخر هم پراکسی رو توی تنظيماتش غلط تنظيم کنم. حالا به اينترنت هم وصل بشه نمی تونه مثه قبل به ما رودست بزنه!

2- ويژوال استوديو 2005 فاينال رو دانلود کرديم. قبلی ها همه expire شده بودند. اين يکی رو توی emule پيدا کرديم. يک فايل iso بود با بيش از 3 گيگابايت حجم. پعد از دانلود راحت نصب شد اما MSDN اش کار نمی کرد! پوستم کنده شد تا بعد از 5 بار نصب MSDN فهميدم WinRAR 3.2 با فايلهای بزرگتر از 2 گيگ مشکل داره. با IsoBuster فايل رو استخراج کردم ايندفعه براحتی نصب شد! (با تشکر از دوستم سعيد جهت معرفی IsoBuster).

۱ نظر:

Amirpuian گفت...

File iso, ye format rayej bray Image CD va DVD hast, ke shoma ba estefadeh az brnameh-hayee mesle Nero to windows va K3B & Gnomebarker to Unix base OS ha, mitonid oon ro roy CD ya DVD write konid.

Nyazi be WinRar ya IsoBuster nist! :)

http://www.petri.co.il/how_to_write_iso_files_to_cd.htm