سه‌شنبه، دی ۰۶، ۱۳۸۴

WWW


صبر کنيد! از اينهمه پيامهای خوشامدگويی معرکه تون متشکرم. ما يه عالمه پيغام دريافت کرديم و مجبور شديم کامنت ها رو روی اولين بلاگ ببنديم! من نمی تونم به همشون پاسخ بدم اما می تونم يه نکته رو اشاره کنم: من فقط نقش خودمو بازی کردم. من کارمو روی کار بقيه بنا کردم. شبکه اينترنت بيست سال قبل از وب اختراع شده بود، توسط وينت سرف ، باب کان و همکاراشون و برای مثال همين هايپرلينک کلمه ای که تد نلسون اختراعش کرد واسه استفاده در مورد ايده ای که قبلا در بسياری سيستم های غير شبکه ای پياده سازی شده بود... من فقط اين تکنولوژيها رو کنار هم قرار دادم!

قطعه ای از دومين مطلب ارسالی آقای تيم برنرز لی خالق وب در وبلاگش. تيم عزيز اگرچه کامنت دونی ات بسته بود ولی نمی شد ازت تشکر نکرد. کاری که تو واسه مردم انجام دادی فقط آدمای بزرگ می تونن انجام بدن که اثراتشم همونقدر بزرگه.


مثه اينکه هکرها از اينکه بالاخره تونسته اند کد بازيهايی رو که تو XBOX لود می شه ببينند ، خوشحال هستند! بالاخره تونستن با اين XBOX يه بوق بزنن!

هیچ نظری موجود نیست: