یکشنبه، آبان ۲۶، ۱۳۸۱

مرحله دوم مسابقه وبلاگها اهميت و هيجانی بيشتر از مرحله اول آن دارد. البته اشکالاتی کوچک در نرم افزار رای گيری مرحله دوم به چشم می خورد که اميدوارم هر چه زودتر رفع شود. بهتر است اين نرم افزار برای کار آسانتر افراد ناشی مثل خودم پس از انتخاب گروه و ديدن پنج وبلاگ برتر و فشردن دکمه submit با دادن يک پيغام شما را به صفحه اصلی بياورد. در حالی که در وضعيت فعلی شما دوباره همان صفحه را می بينيد. من با تصور اينکه بايد دوباره رای بدهم دوباره و سه باره کليک کردم و متوجه شدم که اين حلقه همچنان ادامه دارد! همچنين بهتر بود لينکی برای بازگشت کاربر را به صفحه اول (موضوعات) راهنمايی می کرد. همچنين صفحه ليست وبلاگهای برگزيده فاقد هيچگونه لينکی به صفحه login است.
البته اين نکات کوچک هيچکدام مانع آن نمی شود که از زحمات همکاران عزيزم در ماهنامه وزين دنيای کامپيوتر و ارتباطات تشکر نکنم! نکته های جالبی در مورد اين مسابقه در يادداشت های وبلاگنويسان ديده می شود اما نکته جالب ديگر اين مسابقه برای من اين است که اکنون راهنمای خوبی که برآيند نظر صاحبنظران است برای شناختن وبلاگهای قوی و شاخص به دست آورده ام. مثلا اين وبلاگ را تازه از موضوعات اجتماعی کشف کردم و خيلی خوشم آمد! (يادداشت‌هاي يك مردم‌نگار از غرب http://nfazeli.persianblog.com). مطمئنم شما هم به کشفيات مشابه می رسيد! پس پيشنهاد می دهم از حق رای خودتان استفاده کنيد و در تمامی موضوعات اعلام شده رای بدهيد تا از موج جوان و پويا و تحول آفرين وبلاگ نويسی با رای خود حمايت و حفاظت کنيد!